Antena radia montowana jest do bocznej powierzchni lewego błotnika. Jeżeli oryginalna antena ulegnie uszkodzeniu i zachodzi potrzeba jej wymiany, to w takiej sytuacji można wykonać z płaskownika podstawę pod mocowanie dowolnej anteny uniwersalnej przystosowanej do instalacji pod kątem 90 stopni.
UWAGA: średnicę otworu centralnego należy dostosować do rozmiaru mocowania posiadanej anteny.
Lusterko w defenderze mocowane jest do zawiasu drzwi. By można było użyć lusterek z defendera w miejsce oryginalnych lusterek zewnętrznych a jednocześnie wykonać to w sposób możliwie bezinwazyjny, proponuję wykonanie prostej przejściówki między mocowaniem lusterkaz Defendera a punktami montażowymi w samochodzie Rocsta.
Do przykręcenia podstawy ramienia lusterka służą dwa wkręty M6 z łbem stożkowym. W tym przypadku łeb musi schować się cały w gnieździe wykonanym w płaskowniku.
Rocsta ma mocowane lusterka do drzwi przy pomocy czterech wkrętów M5 - w moim rozwiązaniu można użyć dowolnych śrub lub wkrętów z łbem sześciokątnym, imbusowym lub torx. Można również wykonać w płaskowniku gniazda na łby stożkowe, jednak użyłem wkrętów z łbem wystającym ponad powierzchnię płaskownika.
Otwory pod wszystkie wkręty/śruby w moim projekcie wykonałem z większą średnicą z uwagi na konieczność założenia dużej tolerancji warsztatowej.
Proponowany element montażowy jest przeznaczony na lewe drzwi - od strony kierowcy. Element prawych drzwi jest lustrzanym odbiciem przejściówki z powyższego rysunku.
Obudowa filtra powietrza przytwierdzona jest do silnika przy pomocy 5 śrub. Dwie śruby mocują obudowę do gaźnika, pozostałe trzy śruby przytwierdzają łapy obudowy do pokrywy zaworów, poprzez gumowe przelotki służące jako amortyzator drgań.
Jako, że guma z czasem starzeje się i wymaga wymiany, podaję główne wymiary tych przelotek by ułatwić poszukiwanie zamienników.
Znaleziony przeze mnie przykładowy sklep handlujący elementami gumowymi: pol-gum.com