silnik
Rodzaj silnika: |
|
4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony powietrzem, SOHC |
Pojemność: |
|
125 [cm3] |
Średnica i skok tłoka: |
|
57.0 [mm] x 48.8 [mm] |
Stopień kompresji: |
|
9.2 : 1, 8-15 [bar] |
Liczba zaworów: |
|
2 |
Luz zaworowy - ssanie: |
|
0.08-0.13 [mm] |
Luz zaworowy - wydech: |
|
0.13-0.18 [mm] |
Rozruch: |
|
elektryczny |
Sprzęgło: |
|
wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów: |
|
5-cio stopniowa |
Ciśnienie oleju: |
|
0,1-0,3/3000 [bar/min-1] |
wymiary
Długość: |
|
2160 mm |
Szerokość: |
|
815 mm |
Wysokość |
|
1090 mm |
Rozstaw osi: |
|
1450 mm |
Prześwit: |
|
140 mm |
Wysokość siedzenia: |
|
680 mm |
Masa: |
|
140 kg |
Pojemność zbiornika: |
|
13.0 l |
|
|
zapłon i zasilanie paliwem
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej: |
|
3-5 [Ohm] |
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej: |
|
17000-28000 [Ohm] |
Rezystancja nadajnika indukcyjnego: |
|
150-300 [Ohm] |
Bazowe wyprzedzenie zapłonu: |
|
13/1500 [KW/min-1] |
Świece: |
|
NGK DR8EA/DR8EIX |
Szczelina: |
|
0,7 [mm] |
Gaźnik: |
|
MIKUNI |
Typ gaźnika: |
|
BS26SS |
Liczba wolnych obrotów: |
|
1400-1600 [obr./min] |
Dysza główna: |
|
110 |
Śruba mieszanki podstawowej: |
|
1,75 [obr.] |
Poziom pływaka: |
|
16,4-17,6 [mm] |
|
|