silnik
Rodzaj silnika: |
|
4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony powietrzem, SOHC |
Pojemność: |
|
249 [cm3] |
Średnica i skok tłoka: |
|
72.0 [mm] x 61.2 [mm] |
Stopień kompresji: |
|
9.0:1 [bar] |
Liczba zaworów: |
|
4 |
Luz zaworowy - ssanie: |
|
0.03-0.08 [mm] |
Luz zaworowy - wydech: |
|
0.08-0.13 [mm] |
Rozruch: |
|
elektryczny |
Sprzęgło: |
|
wielotarczowe, mokre |
Skrzynia biegów: |
|
5-cio stopniowa |
Ciśnienie oleju: |
|
30-70/3000 [kPa/obrpmin] |
wymiary
Długość: |
|
2160 mm |
Szerokość: |
|
815 mm |
Wysokość |
|
1090 mm |
Rozstaw osi: |
|
1450 mm |
Prześwit: |
|
125 mm |
Wysokość siedzenia: |
|
680 mm |
Masa: |
|
137 kg |
Pojemność zbiornika: |
|
13.0 l
2.9 l - rezerwa |
|
|
zapłon i zasilanie paliwem
Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej: |
|
3-5 [Ohm] |
Rezystancja wtórna cewki zapłonowej: |
|
17000-28000 [Ohm] |
Rezystancja nadajnika indukcyjnego: |
|
400-650 [Ohm] |
Bazowe wyprzedzenie zapłonu: |
|
10/1300 [KW/min-1] |
Świece: |
|
NGK DR8EA/DENSO X24ESR-U |
Szczelina: |
|
0,7 [mm] |
Gaźnik: |
|
MIKUNI |
Typ gaźnika: |
|
BSR32SS |
Liczba wolnych obrotów: |
|
1200-1400 [obr./min] |
Dysza główna: |
|
115 |
Śruba mieszanki podstawowej: |
|
2,5 [obr.] |
Poziom pływaka: |
|
12,5-13,5 [mm] |
|
|